דאע"ש תקף בסמוך לגבול עם ישראל: סימן לבאות?

    בחזית המצרית סופג ארגון 'דאעש' ביממה האחרונה מכה. בפעולת הקומנדו המצרי אתמול בצפון סיני הכוחות הצליחו להרוג 8 מחבלי 'דאעש' וללכוד עוד כ-25 מחבלים
    שלמה ריזל 2 Comment on דאע"ש תקף בסמוך לגבול עם ישראל: סימן לבאות?

    על פי דיווחים ביממה האחרונה, ארגון הח'ליפות האיסלאמיות – דאעש – מתקרב לגבול ישראל • שלוחת 'דאעש' בקונייטרה תקפה היום מטרות 'אלנוצרה' בסמוך לגבול ישראל • כל הפרטים

    בחזית המצרית סופג ארגון 'דאעש' ביממה האחרונה מכה. בפעולת הקומנדו המצרי אתמול בצפון סיני הכוחות הצליחו להרוג 8 מחבלי 'דאעש' וללכוד עוד כ-25 מחבלים
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דאע"ש מתקרב לגבול עם ישראל? על פי דיווחים ביממה האחרונה, אירעו מספר אירועים אשר מצביעים על מגמה במצב הנפיץ בגבולות ישראל.

    שלוחת 'דאעש' בקונייטרה המכונה "גדודי שוהדאא אלירמוכ" ממשיכה היום בתקיפת מטרות 'אלנוצרה' בסמוך לגבול ישראל בניסיונות לכבוש שטחים אסטרטגיים באזור הגבול המשולש ישראל-סוריה-ירדן. היום דווח כי הם הסתערו ממספר כיוונים על העיירה סחם. בפעולה הם נקטו בטקטיקה המסורתית, פיצוץ מכונית תופת ליד מחסום לוחמי אלנוצרה בכניסה לעיירה.

    במקביל, סוכנות הידיעות של 'דאעש', 'אמאק', טוענת כי אמש בשעות הערב חדרו 4 מזל"טים ישראלים לשמי סיני וטסו כ-6 שעות מעל הכפרים שמדרומית לשייח זואיד ומעל שמי רפיח בצפון סיני.

    בחזית המצרית סופג ארגון 'דאעש' ביממה האחרונה מכה. אתר החדשות המצרי 'אלמצראווי' מדווח הבוקר כי בפעולת הקומנדו המצרי אתמול בצפון סיני הכוחות הצליחו להרוג 8 מחבלי 'דאעש' וללכוד עוד כ-25 מחבלים. על פי הדיווח, כוחות של צבא מצרים הפועלים בסיני, הצליחו לחשוף 141 חביות נפץ מוכנות להפעלה.

    בנוסף, על פי דיווח של סוכנות הידיעות המצרית, "סיני 24", אזרח מצרי נורה ונהרג ליד גדר הגבול עם ישראל לאחר שניסה להסתנן לתחום ישראל. האירוע היה ליד מעבר אלעוג'ה במרכז סיני.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מעניין מה עמדתם של אנשי דאע"ש כלפי סערת העופות.